Oláh, SzabolcsLászló, Blanka2021-04-252021-04-252021-04-25http://hdl.handle.net/2437/307301Záródolgozatomban különböző márkák reklámkampányait vizsgálom abból a szempontból, hogy hogyan jelenik meg bennük az emberi test reprezentációja. Az utóbbi években ugyanis egyre inkább megkérdőjeleződik a reklámok hitelessége, legfőképpen a bennük megjelenő tökéletes testek ábrázolása, illetve a tökéletesként beállított élet közvetítése. Ez a megkérdőjelezés nem véletlen, hiszen ezek a reklámok képesek befolyásolni a társadalom szemléletmódját. Ebből kifolyólag olyan márkákat vizsgálok, melyek reklámkampányaikban már nem a tökéletes testet és életet közvetítik, hanem felhívják a figyelmet a társadalom problémás területeire, ezáltal értéket közvetítve a fogyasztók számára.26hutestreprezentációreklámkampánymárkaMegosztó reklámkampányokKözéppontban a testreprezentációkDEENK Témalista::Társadalomtudományok