Péter-Szarka, SzilviaKepics, Kinga2013-05-082013-05-082013-04-052013-05-08http://hdl.handle.net/2437/167260Jelen kutatásomban öt, igen jó hírnévnek örvendő debreceni gimnázium vett részt. Minden iskolában két osztály töltötte ki a kérdőíveket, egy Nyelvi Előkészítő osztály és egy nem nyelv tagozatos osztály. A vizsgálatom célja, a tanulók elsajátítási és idegennyelv-tanulási motivációjának feltérképezése, valamint a tanítási klímapercepciójuk ezekre való hatásának megismerése volt.55humotivációtanítási klímaAz elsajátítási motiváció, az idegennyelv-tanulási motiváció és a tanítási klíma összefüggései 10. évfolyamos gimnazisták körébenAz idegen nyelvi szorongás és az önértékelés kapcsolata angol szakos hallgatók körébenÖnbeteljesítő jóslat az iskolában?! A pedagógusok romákkal szembeni előítéletei, valamint ezek hatása a roma gyerekek iskolai teljesítményéreEvészavarok és előfordulásuk a magányosok körébenDEENK Témalista::Pszichológia::Pedagógiai pszichológiano_restriction