Fehér, AndrásMészáros, Péter2017-10-262017-10-262017-10-25http://hdl.handle.net/2437/244505Szakdolgozatomban bemutatom, hogy egy vidéki kis városban üzemelő női ruha üzlet milyen lehetőségekkel rendelkezik a brand építésre, és bevételei növelésére. Ezt az online marketing szemszögéből vizsgálom dolgozatomban, ezen belül pedig a Facebook hirdetési platformján keresztül. Dolgozatomban, egy 3 hónapig tartó online Facebook kampányt dolgozok fel esettanulmány formájában, melyet az Il Nido ruha üzlettel közösen végeztem. A kampány során számadatokkal bizonyítom, hogy egészen kis költségvetésből is, remek eredményeket érhet el egy hasonló típusú kisvállalkozás.57hufacebookonline marketingonline kereskedelemA Facebook, mint hirdetési felület egy kisvállalkozás életébenThe Facebook as an advertising platform in a small enterprise's lifeDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing