Láng, Éva2021-06-292021-06-292020-06-29Különleges Bánásmód - Interdiszciplináris folyóirat, Évf. 6 szám 2 (2020) , 95-104https://hdl.handle.net/2437/319231Daily P.E makes it possible for some styles of dance moves to appear as a subject. P.E is not only represented as a subject, it also helps to keep a physical and mental balance for creating a healthy lifestyle. The aim of dance P.E. is not to create an artistic product, but those who are receptive can be separated to dance courses of basic level Art School.A mindennapos testnevelés lehetőséget biztosít arra, hogy a tanórákon a zenés-táncos mozgásformák valamely stílusa megjelenjen tananyagként. A testnevelés már nemcsak egy tantárgyat reprezentál, hozzájárul a testi-lelki egyensúly fenntartásához, az egészséges életmód kialakításához. A táncos testnevelésnek nem célja a művészi produktum létrehozása, de a kiválasztás során az arra fogékonyak kiválasztódhatnak az alapfokú művészeti iskolák tánctagozatának számára.application/pdfdaily physical educationdancenational basic curriculumOxIPO modelpersonality developmentmindennapos testneveléstáncnemzeti alap tantervOxIPO modellszemélyiségfejlesztésTÁNC ‒ ISKOLAfolyóiratcikkOpen AccessÉva Lánghttps://doi.org/10.18458/KB.2020.2.95Különleges Bánásmód - Interdiszciplináris folyóirat26Különleges Bánásmód2498-5368