Páskuné Kiss, JuditSzalay, Dóra2018-05-102018-05-102018-04-04http://hdl.handle.net/2437/251790Dolgozatomban tanórán kívüli tevékenységekben részt vevő és részt nem vevő hátrányos helyzetű gyermekek motivációit, valamint céljait hasonlítottam össze. A kiválasztott kérdőívek segítségével mindenekelőtt arra kerestem a választ, hogy a hátrányos helyzetű gyermekek miért és milyen tanórán kívüli programokat választanak. Továbbá azt vizsgáltam, vannak-e eltérések a tanulmányokkal kapcsolatos célmegjelölésben a két csoport tagjai között. Vizsgálatom során a hagyományos Likert-skálás kérdőívek mellett alkalmaztam pontszétosztásos formájú kérdőívet a motiváció, valamint rajztesztet a jövőkép vizsgálatára.52huhátrányos helyzettanórán kívüli tevékenységekmotivációcélokHátrányos helyzetű gyermekek motivációja és jövőképe a tanórán kívüli tevékenységek tükrébenDEENK Témalista:Pedagógiai pszichológia