Ujhelyi, MáriaRácz, Barbara2014-10-302014-10-302014http://hdl.handle.net/2437/199349A dolgozatom az ügyfélszolgálaton dolgozók érzelmi intelligenciáját és motiváltságát vizsgálja. A témában kutató szakértők arra a megállapításra jutottak, hogy az egyén EQ-ja nagyobb mértékben befolyásolja a sikeres karrier befutását, mint az IQ vagy a szakmai tudás. Az ügyfélszolgálaton dolgozókra tekintve kiemelt fontossággal bír ez a kijelentés, hiszen mindennapi tevékenységük szociális érintkezések láncolata, és hatékony problémamegoldások sokasága. Vizsgálatom kiterjed az ügyfélszolgálatosok motiváltságára, és téma a gyakorlati vizsgálatára az IT Services Hungary Kft.-nél.61huNevezd meg! - Ne add el! - Ne változtasd! 2.5 Magyarországérzelmi intelligenciaAz ügyfélszolgálaton dolgozók érzelmi intelligenciája és motiváltsága az IT Services Hungary Kft.-nélStudies of the emotional intelligence and motivation of customer service agents at IT Services Hungary Ltd.DEENK Témalista::Közgazdaságtudományrestricted