Hernádi, LászlóSeres, Anikó2020-05-092020-05-092020-05-07http://hdl.handle.net/2437/286529A szakdolgozatom célja A lifeT!lt Food Kft. versenyképességének elemzése, bemutatása. A cél, hogy feltárjam egy gyorsan növekvő kkv-kategóriába tartozó vállalkozás versenyképességi tényezőit, mely véleményem szerint iránymutatásként szolgál minden kezdő vállalkozó számára. A dolgozat első felében ismertettem a legfontosabb fogalmakat, melyek szoros kapcsolatban állnak a témámmal, majd ezt követően bemutattam azokat a módszereket, melyek segítségével elemeztem a vállalat versenyképességét. A második felében bemutattam a vállalat makro- és mikrokörnyezetét, marketingcéljait, marketingstratégiáit, alkalmazott marketingeszközeit a 4P elemzésének segítségével. A kutatást pénzügyi elemzéssel és SWOT-analízissel zártam.70hukkvversenyképességmikrokörnyezetmakrokörnyezetmarketingVersenyképességelemzés a XXI. században: a LifeT!lt Food Kft. bemutatásán keresztülAnalyzing competitiveness in the 21st century: based on the LifeT!lt Food Ltd.DEENK Témalista::Közgazdaságtudomány