Mező, KatalinVass, Zoltánné2022-02-142022-02-142022-02-13http://hdl.handle.net/2437/328606A dolgozat a magatartási nehézségekkel küzdő gyermekek iskolai neveléséről szól. A dolgozat célja, hogy bemutassuk és megismerjük a magatartási nehézségek típusait, azok jellegzetességeit. Az alsó tagozaton tanító pedagógusok hogyan ítélik meg ezeket a gyermekeket, milyen módszerekkel kezelik ezeket a problémákat. A dolgozat 2 reszből épül fel. Az első részben bemutatásra kerülnek a magatartási nehézségek főbb típusai, jellegzetességei, kezelési módszerei. A második rész egy saját vizsgálat eredményeit tárja fel.A vizsgálat célja, hogy megismerjük az általános iskolákban az alsó tagozatos tanulók között a magatartási nehézségeket mutató tanulók arányát, hogy milyen tüneteket tapasztalnak leggyakrabban a pedagógusok, milyen megoldási lehetőségeik vannak, illetve melyek azok a tünetek, ahol segítségre lenne szükségük.40humagatartásmagatartási nehézségekviselkedésMagatartási nehézségek kezelése alsó tagozatonDEENK Témalista::Neveléstudomány