Popovics, PéterBács, Júlia2021-04-212021-04-212021-04-21http://hdl.handle.net/2437/306529A dolgozatomnak a fő célja az volt, hogy felmérjem, hogy a Magyar Posta, mint csomagküldő cég manapság is a legelterjedtebb, közkedveltebb csomagküldési forma közé tartozik-e. Szerettem volna felmérni, hogy mennyire ismerik és mennyire van jelen az emberek életében az online csomagküldés, a futárszolgálatok igénybevétele, valamint hogy a csomagküldés terén mik azok a feltételek, amiknek teljesülnie kell ahhoz, hogy az ügyfél az adott futárszolgálat által nyújtott szolgáltatást vegye igénybe61hufutárszolgálatonline csomagküldésGLSPMP ExpressMagyar Postacsomagfeladáslogisztikamegrendelésközvetítő cégA hazai online csomagküldő cégek összehasonlító elemzéseComparative analysis of domestic online parcel delivery companiesDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány