Pető, IldikóUngi, Gabriella2014-01-062014-01-062013-12-162014-01-06http://hdl.handle.net/2437/177931Dolgozatom témája a német pedagógusok és az együttnevelés. Hogyan valósítható meg az integrált oktatás az idegen nyelvi órákon. A bevezető fejezetben általánosan taglalom a az integrált oktatás néhány jellemzőjét, majd a továbbiakban az egyes sajátos nevelési igényű kategóriákat részletezem specializáltan az idegen nyelv oktatására vonatkoztatva (autizmus, diszlexia, mozgáskorlátozottság, látássérülés, hallássérülés, beszédfogyatékosság).27husajátos nevelési igényű tanlulókidegen nyelvautizmusdiszlexiamozgáskorlátozottságbeszédfogyatékosságlátás-, hallássérülésintegrált oktatásA német pedagógusok és az együttnevelésSajátos nevelési igényű tanulók az idegen nyelvi óránsajátos nevelési igényű tanlulókidegen nyelvintegrált oktatás