Czine, PéterJuhász, Réka2023-12-182023-12-182023-10-23https://hdl.handle.net/2437/363565A szakdolgozatom célja a könyvvásárlási szokások vizsgálata az X, Y és Z generáció körében. A kutatás során alkalmazott szekunder kutatási részben a generáció fogalmát jártam körbe. Ezt követően a globális és a hazai könyvpiacról készítettem egy beszámolót az elmúlt pár év távlatából. Érintettem a 2020-ban kirobbant Covid-19 járvány okozta viszonyokat, és az ekkor kialakuló cellulóz hiány és annak megemelkedett (és folyamatosan emelkedő) árát. A primer kutatás egy nem reprezentatív mintán alapuló kutatás volt. A vizsgálat során a különböző generációk könyvvásárlási szokásait tártam fel. Továbbá arra is kíváncsi voltam, hogy milyen könyvolvasási szokásaik vannak a megkérdezetteknek. A kutatási munkám konklúziójaként elmondhatom, hogy nincs kiemelkedő különbség a generációk szokásai között ezen a területen, ami eltéréseket okozhat az a generációs jegyekből és az életkori sajátosságokból fakadó differencia.60hukönyvvásárlásgenerációkGenerációs eltérések a könyvvásárlási szokásokban – Az X, Y és Z generáció vizsgálataGenerational differences in book buying habits - Examining generations X, Y and ZDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::MarketingHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.