Farkas, Noémi DóraGyöngy, István2022-10-232022-10-232022-10-21https://hdl.handle.net/2437/337954A dolgozatban körbejárom a Praktiker online marketingkommunikációs csatornáit, megvizsgálom a jelenlegi piaci trendeket (webrooming, showrooming, omni –és multichannel). Szóba kerül a marketingmix, a marketingstratégia és a marketingkommunikáció fogalma, elmélete, továbbá részletesen kitérek az egyetemes és a Praktikerhez tartozó online marketingkommunikáció kérdéseire is. Jelen dolgozat zárásaként pedig javaslatot fogok tenni a jövő Praktiker áruházára való tekintettel, amely számba veszi mindazt a változást, amely a konvencionális és az innovatív értékesítést fuzionálja egy hibrid rendszerben.30huMarketingkommunikációOnline marketingkommunikációPraktikerMobilmarketingA Praktiker online marketingkommunikációjaDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing