Kóródi, MártaBaráth, Titanilla Szabina2023-06-072023-06-072023-05-10https://hdl.handle.net/2437/354776A dolgozatom fő témája a szolgáltatásmarketing. Célom a szolgáltatásmarketing jellemzőinek bemutatása volt, valamint válaszkeresés arra a kérdésre, hogy a szolgáltatásmarketing miként valósul meg az Erdőspuszta Club Hotelben. Szakirodalom segítségével megpróbáltam bemutatni a szolgáltatásmarketinget és annak egyes elemeit, jellegzetességeit. A cél eléréséhez a marketing mix elemeit alkalmaztam. A szolgáltatásmarketinget a HIPI elv segítségével mutattam be. A megvalósulási szakaszban pedig a 7P elvet alkalmaztam. A dolgozatom végén foglaltam össze, hogy a tanult elmélet hogyan tükröződik vissza a gyakorlatban, hogyan valósul meg az Erdőspuszta Club hotelben.26huszolgáltatásmarketingmarketingturizmusA szolgáltatásmarketing jellemzői az Erdőspuszta Club HotelbenCharacteristics of service marketing in Club Hotel**** ErdőspusztaDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing