Soós, MihályMészáros, Barbara2017-10-202017-10-202017-10-20http://hdl.handle.net/2437/244316A marketingkommunikáció elengedhetetlen, ha egy gyártó termékét értékesíteni kívánja. Többféle kombináció létezik, amely sikeres kommunikációt eredményez. A reklám is egyfajta kommunikáció, amelyet a gyógyszergyártók leginkább használnak. A gyógyszeripar mára hatalmas iparággá nőtte ki magát, rengeteg vény nélkül kapható termékkel találkozhatunk a televíziós reklmokban. A kérdés azonban az, hogy vajon etikus-e ez a rengeteg reklám gyógyszerekről? Illetve vajon befolyásolják az embereket, és többet vásárolnak miattuk?44 oldalhumarketingkommunikációgyógyszerreklámA gyógyszerreklámok lakossági megítélése és hatásuk a termékvásárlásraPublic opinion about medicine commercials and their effect on purchaseDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing