Kozmáné Csirmaz, ÉvaGecse, Bianka2020-10-272020-10-272020-10-26http://hdl.handle.net/2437/297419Kutatásomban az egészségturisztikai szolgáltatásokat részt vevő fogyasztók elégedettségét vizsgáltam országos szinten. Egyrészt érdeklődtem a hazai látogatók motivációjának kilétére, arra hogy egy adott desztináció kiválasztásakor milyen tényezőket vesznek figyelembe és, hogy elégedettek-e a komplex egészségturisztikai szolgáltatásokkal. Először csak a kíváncsiságom vezérelt, de úgy gondolom, hogy a fürdőknek is sokat tudna segítni abban, hogy mit hogyan kellene fejleszteni az adott helyen és mire kellene jobban figyelniük. Dolgozatom felépítésében törekedtem a fokozatosságra, hogy minden szépen és átláthatóan legyen felépítve.Primer kutatásom során a kérdőíves megkérdezés módszerét alkalmaztam. A kérdőív kitöltetése véletlenszerű mintavételezéssel, internetes platform segítségével 2020 kora tavaszán, a COVID-19 térnyerése előtt történt. Fontosnak tartom leírni, hogy a kérdőív válaszainak kiértékelése során kapott eredményekre még semmilyen befolyással nem bírt a koronavírus.46hugyógyfürdőwellnessturizmusegészségturisztikafürdőkSzámos gyógy- és termálfürdő elégedettségi vizsgálata a hazai egészségturizmusbanSatisfaction of the guests of spa and thermal baths in the hungarian healthtourismDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány