Virágos, MártaRácz, Zoltán2023-04-202023-04-202023-04-19https://hdl.handle.net/2437/350383A szakdolgozatom megírásával szeretnék rámutatni a magyar e-kereskedelem fejlődésének okaira a covid időszakában. A pandémia alatt elterjedt a home office, nagyon sok kereskedelmi egység bezárt, vagy csökkentette nyitvatartását, az emberek otthon maradtak. Meg kellett változtatni beszerzési szokásaikat, és a személyes vásárlás helyett kezdték igénybe venni az elektronikus kereskedelmet. A technológia iránt kevésbé érdeklődő emberek is rákényszerültek az online webáruházak használatára igy ezen időszak alatt a szektor óriási növekedést tudott felmutatni. Ez a növekedés rengeteg fejlesztést hozott a szektorba legfőképp a vásárlás minél egyszerűbbé és hatékonyabbá tételét.49hukoronavíruse-kereskedelemAz e-kereskedelem fejlődése és térhódítása a covid időszakábanDEENK Témalista::InformatikaHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.