2008-12-072008-12-079639197874http://hdl.handle.net/2437/47857"Ahhoz, hogy egy reklám valóban átütő erejű legyen, az alábbi öt dolognak kell teljesülnie: irányítsa magára a figyelmet; mutasson egy előnyt az embereknek; bizonyítsa azt be; vegye rá az embereket, hogy ragadják meg ezt az előnyt; buzdítson cselekvésre. Egyetlen reklám sem tudja ugyanis ösztönözni az értékesítést, ha nem olvassák el; nem olvassák el, ha nem látják meg; és nem látják meg, ha nem irányítja magára a figyelmet." E könyv egyetlen célja, hogy segítsen a reklámszövegírónak (vagy a szövegírást tanulónak) olyan reklámot megalkotnia, amellyel eredményt tud elérni, tekintet nélkül arra, mi a termék, vagy hol adják el azt.9639197874http://webpac.lib.unideb.hu:8082/WebPac/CorvinaWeb?action=cclfind&resultview=long&ccltext=idno+bibJPT00200208bibJPT00200208