Kissné Korbuly, KatalinTátorjánné Török, Tünde2017-03-292017-03-292017-03-28http://hdl.handle.net/2437/236169Az intézményvezetés feladatait vizsgáltam a külső szakmai ellenőrzésben, és minősítésben részt vevő pedagógusok támogatásában, lelki egészségének megőrzésében. Bemutattam a pedagógusok előmeneteli rendszerének jogszabályi hátterét. Leírtam a minősítés, tanfelügyeleti ellenőrzés, intézményi önértékelés folyamatát. Szakirodalomra támaszkodva bemutattam a mentális egészség, mentálhigiénia, és a stressz szerepét. Kérdőíves kutatás segítségével választ kerestem arra, hogy a pedagógus előmeneteli rendszer okoz-e stresszt a résztvevők körében. Az esetlegesen megjelenő stresszt, hogyan próbálják kezelni. Milyen támogatást várnak el az intézményvezetéstől.58huminősítéstanfelügyeletlelki egészségstresszAz intézményvezetés feladatai külső szakmai ellenőrzésben és minősítésben részt vevő pedagógusok támogatásában, lelki egészségének megőrzésébenDEENK Témalista::Neveléstudomány