Dávid, ImreSolymosi, Anita Edit2013-05-032013-05-032013-03-282013-05-03http://hdl.handle.net/2437/166777Dolgozatom első része elméleti alapokon nyugszik, célja a tehetség fogalmának, azonosításának, gondozásának szaktudományos áttekintése, abból a célból, hogy felhívjam arra a figyelmet, hogy a tehetség fogalmának nemcsak a pontos meghatározása, hanem a felismerése is összetett feladat. A dolgozat második részében némi betekintést nyújtok az irodalmi tehetséggondozás egyik színterébe, a szakköri tehetséggondozás világába, néhány mesén és versen keresztül nagy hangsúlyt fektetve a kooperatív tanulás módszereire és a belőle fakadó fejlesztési lehetőségekre.60hutehetségtehetséggondozásmesékversekSzakköri tehetséggondozás magyar irodalomból általános iskolábanDEENK Témalista::Pszichológiano_restriction