Szabóné Pataky, EszterLévai, Zsuzsa2013-04-112013-04-1120132013-04-11http://hdl.handle.net/2437/164311Dolgozatom témájául azért választottam a sportmarketinget, mivel életemben nagyon fontos szerepet tölt be a sport és a későbbiekben szeretnék ilyen terülten dolgozni. A másik oka az, hogy szerettem volna az egyetemen szerzett elméleti tudás gyakorlati alkalmazását is megismerni, és mivel az egyetemen csak általános marketinget tanultunk, szerettem volna megismerni a marketing egy speciális ágazatát. Dolgozatomban a sportmarketing néhány fontos kérdésére keresem a választ egy debreceni, lokális cég példáján keresztül. Megírásával az volt a célom, hogy bemutassam a sportmarketinget illetve azt, hogy a sportban milyen marketing eszközöket alkalmaznak, alkalmazhatnak. Véleményem szerint a téma elméleti áttekintése elengedhetetlen ahhoz, hogy igazán meg lehessen érteni a témában zajló folyamatokat.78humarketingsportmarketingA sportmarketing néhány fontos kérdése egy debreceni cég példáján keresztülDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketingrestricted