Kun, András IstvánMarosvölgyi, Kevin2024-06-202024-06-202024-04-23https://hdl.handle.net/2437/374187A dolgozatban azt vizsgáltam, hogy a munka és magánélet egyensúlya miként változott a koronavírus-járvány előtt és után. A FlexiForce céget bemutatva megtudtam, hogy a vállalat az ajtógyártás területén működik, és a járvány alatt kiemelten kezelte a családos munkavállalók igényeit, például több home office lehetőséget biztosított a kisgyermekes anyukáknak. A FlexiForce tevékenysége kiterjed a hardverek, automatizálási rendszerek és panelek gyártására, és a cég hatékony ellátási lánccal rendelkezik, ami hozzájárul a gyors és megbízható ügyfélszolgálathoz világszerte. A vállalat sikere az új gyártóüzemek és leányvállalatok megnyitásában is megmutatkozik, ami az üzleti növekedés és a nemzetközi terjeszkedés eredménye. A vállalat stratégiája a "közel a vásárlóhoz" elven alapul, ami támogatja a helyi gyártó- és raktárüzemeket, ezzel elősegítve az ügyfelek gyors kiszolgálását. A munka és magánélet egyensúlya nem csak a munkavállalók elégedettségét és lojalitását növeli, hanem a szervezeti sikert is. A FlexiForce példája azt mutatja, hogy a társadalmi felelősségvállalás fontos része a vállalati kultúrának, különös tekintettel a családalapítás és a munka összeegyeztetésére.42humunkamagánéletkoronavírusMunka magánélet egyensúlya – Hogyan változott mindez a koronavírus járvány alatt?Work-Life balance – How has it changed during the pandemic?Közgazdaságtudomány::GazdaságelemzésHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.