Rusinné Fedor, AnitaAlmásy, Csilla2021-04-192021-04-192021-04-16http://hdl.handle.net/2437/30618711-12. osztályos tanulók fizikai aktivitási szintjének és objektív egészségének, illetve szubjektív egészségérzetének vizsgálata, két, eltérő aktivitású tanulócsoport összehasonlításával. Egy sportgimnázium és egy egészségügyi technikum tanulói aktivitási szintjének vizsgálata (aerob tevékenység, izomerősítés, gyaloglás, ülés tekintetében), összevetve az általuk jelzett fizikai tünetekkel, illetve saját egészségi állapotuk megítélésével. A kiinduló hipotézisnek megfelelően az alacsonyabb fizikai aktivitású, mozgásszegény életmódot folytató tanulók objektív egészsége és szubjektív egészségérzete is rosszabb.29hufizikai aktivitásegészségi állapotszubjektív egészségérzetiskoláskorúakA fizikai aktivitás és sporttevékenység hatása a tanulók egészségi állapotára és szubjektív egészségérzetéreDEENK Témalista::Orvostudomány