Soós, MihályKomlósi , Róbert2023-04-272023-04-270023-04-26https://hdl.handle.net/2437/351128Szakdolgozatom a Ford Autó magyarországi marketing és értékesítési stratégiáját vizsgálja, az online marketingtől, a szalonokon keresztül, a szponzorálási lehetőségekig és azt, hogy ezek hogyan járulnak hozzá a márka eladásainak növeléséhez és a tudatosságának fokozásához. A kereskedelem minden területén kiemelkedően fontos a megfelelő marketing stratégia alkalmazása, de az autóiparban tapasztalható elképesztő versenyhelyzet miatt, ebben az iparágban talán az átlagosnál is fontosabb, hogy a vállalat tisztában legyen a fogyasztók igényeivel, a külső és belső környezettel, a versenytársakkal, a piaci szegmentációval, stb.42 oldalhuMarketingstraégiaA FORD autómárka értékesítési és marketingstratégiájaDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing