Páskuné Kiss, JuditVékony-Micskó, Hajnalka2025-06-132025-06-132025-04-11https://hdl.handle.net/2437/391691A dolgozatom középpontjában három terület, (1) a szülői nevelési stílus, (2) a gyermek elsajátítási motivációja és (3) az iskolai kreatív klíma állnak. A vizsgálat célja annak feltárása, hogyan hat a szülői nevelési stílus a gyermek elsajátítási motivációjára, a Budapest School iskolahálózat felső tagozatos tanulóinak körében. A kutatás további célkitűzése, hogy feltérképezze az iskolai kreatív klíma és a tanulói elsajátítási motiváció kapcsolatát, valamint, hogy megvizsgálja a szülői attitűdök és az iskolai kreatív klíma együttes hatását a tanulók belső motivációs szintjére. Szakdolgozatomban egy olyan komplex pedagógiai-pszichológiai összefüggésrendszer feltárására vállalkoztam, melyben az egyéni (gyermek), családi (szülői stílus) és intézményi (iskolai klíma) tényezők együttes hatását vizsgálhatom a tanulás szempontjából kulcsfontosságú motivációs tényezőre64huelsajátítási motiváció szülői nevelési stílus iskolai kreatív klímaA szülői nevelési stílus hatása a gyermek elsajátítási motivációjára, a Budapest School kreatív klímájának tükrébenPszichológiaHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.