Kóródi, MártaTompa, Enikő2022-04-212022-04-212022http://hdl.handle.net/2437/331091A dolgozatomban a Veronika Hotel vendégelégedettségét vizsgáltam meg. A vendégvélemény módja alapján szeretném megvizsgálni, hogy inkább a papír alapú, az online vagy a szóbeli vélemények a hangsúlyosabbak. Napjainkban az egyik fő meghatározó ok egy szálloda kiválasztásához a vendégek értékelése, kommentjei, vagyis a vendégelégedettség. A vendégek visszajelzése és elégedettsége tesz sikeressé egy szállodát. Ettől lesz versenyképes, illetve emiatt juthatnak stabil piaci pozíciókhoz az üzleti életben a szálláshelyek. Emellett szándékozom megnézni, hogy az értékelések, javaslatok közül van-e olyan, amelyet a szálloda megfogadott és az alapján változtatott a működésén21huvendégvéleményértékelésvendégelégedettségVeronika HotelA vendégelégedettség mérésének jellemzői a Veronika HotelbenGuest satisfaction measurement features in Veronika HotelDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány