Földi, KataTóth-Benedek , Eszter2025-06-202025-06-202025-05-05https://hdl.handle.net/2437/393935A szakdolgozat a szállodaiparban alkalmazott marketingkommunikációs tevékenységet kívánja bemutatni. A szakirodalmi áttekintésben a marketingkommunikációs eszközöket, a szállodaipar kialakulását, illetve a két kiválasztott szálláshelyet mutatom be. A primer kutatásban két módszert alkalmaztam, a mély interjút, és a kérdőíves kutatást. A mély interjúkban a két szálláshely által alkalmazott marketingkommunikációs tevékenységet, a használt kommunikációs csatornákat mutatom be. A kérdőív pedig a vendégek szállásfoglalási szokásairól, az általuk preferált szállástípusokról, és kommunikációs csatornákról szól. A kapott eredményeket pedig SPSS rendszer segítségével értékeltem,63huMarketingkommunikációA Sóház Panzió és Apartman és az Aquarell Hotel marketingkommunikációja és értékelő elemzéseMarketingcommunication of the Sóház Pansion and Apartman and the Hotel Aquarell and the comparative analysisKözgazdaságtudományHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.