Nádasné Rab, HenriettTörök, Edit2013-05-162013-05-1620132013-05-16http://hdl.handle.net/2437/168353A teljesítményértékelési rendszerrel (TÉR) foglalkozó elméleti részt követően bemutattam az E.ON ügyfélszolgálati Kft. TÉR rendszerét. Foglalkoztam az alapelvekkel, a TÉR szereplőivel, a célkitűzés szabályaival, a célok módosításának lehetőségeivel, a prémiumfizetés szabályaival, a teljesítményértékelési időszakokkal, a kompetenciák értékelésével, valamint a TÉR kommunikációs szabályaival. Bemutattam röviden a lean-módszertan elméleti alapjait, majd a lean-működés kezdeti hatásait a szervezeti szereplőkre, a teljesítményértékelésre. Végül további fejlesztési lehetőségeket, javaslatokat tettem a TÉR és a lean-rendszerek összehangolásával kapcsolatban.64huteljesítményértékelésleanTeljesítményértékelési rendszer működtetése az E.ON Ügyfélszolgálati Kft-benDEENK Témalista::Jogtudomány::Munkajogrestricted