Chrappán, MagdolnaFrankóné Dézsi, Gizella2019-01-072019-01-072019-01-06http://hdl.handle.net/2437/262861Szakdolgozatomban a tanulócsoportos oktatás jellemzőit vizsgálom, továbbá azokat a szükségleteket, melyeket ez a típusú alternatív oktatási mód kielégít. Keresem a választ arra, hogy milyen társadalmi elvárásoknak tesz eleget. Melyek azok a hiányosságok, helyi vagy össztársadalmi szinten megfogalmazott elvárások, melyeket a hivatalos, állami oktatás nem tud megvalósítani, illetve ez utóbbi miértjét és okait hipotetikus szinten. A tanulócsoportos oktatás Magyarországon nagyon rövid múlttal rendelkezik, a legtöbb – általam vizsgált – tanulócsoport 2017 vagy 2018 szeptemberében kezdte meg működését. A kevés tapasztalat okán a résztvevők honlapon, vagy a különböző Facebook - csoportokban történő visszajelzéseire támaszkodva, a pedagógiai programok, interneten elérhető hitvallásaik elemzései alapján tettem megállapításokat.26hualternatív pedagógiatanulócsoportokA tanulócsoport mint alternatív pedagógiaDEENK Témalista::Neveléstudomány