Szeghalmy, SzilviaNagy, István2025-02-222025-02-222024https://hdl.handle.net/2437/387389Szakdolgozatom témájaként egy játékos oktatóprogram fejlesztését választottam. Ennek a programnak a célja, különböző állatok, illetve azok törzseinek ismertetése. Mindezt egy memóriajátékban valósítottam meg, ahol az állatokat ábrázoló kártyalapokat párosítani kell egymással. A játék tervezett célközönsége az óvodás korosztály. Dolgozatomban kitérek az oktatás és a játékok között fennálló kapcsolatra és, hogy mennyire fontos a gyermekek játékos oktatása. A dolgozatomban lépésről lépésre bemutatom, hogy hogyan készítettem el a programot, illetve, hogy milyen módszereket és eszközöket használtam fel.42humemóriajátékoktató játékoktatásMemóriajáték az állatokrólInformatika::SzámítógéptudományHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.