Soós, MihályMacskin, László2022-04-222022-04-222022-04-22http://hdl.handle.net/2437/331331A rendezvények és rendezvényszervezés rövid történelmi áttekintése után az autós-motoros rendezvények hazai piacát vizsgáltam. Alapfogalmak tisztázásával tértem rá a szakirodalom marketinggel foglalkozó fejezetére. Részletesen vizsgáltam a maketing mix 4P és szolgáltatások esetén fontos 7P elemeit, bizonyos esetekben a Debrecen Drive példáján keresztül. Kiemelten foglalkoztam a marketingkommunikációs eszközökkel, hiszen egy rendezvény megfelelő, átgondolt marketingkommunikációs stratégia nélkül nem lehet sikeres napjainkban. Bemutattam a Debrecen Drive-ot, hogy milyen sokrétű és igazán egyedi rendezvény is valójában. A kérdőíves eredmények kidolgozása izgalmas feladat volt, de sajnálatra ad okot a kitöltők alacsony száma. A kiértékelés közben megismerhettem a látogatók szokásait, demográfiai jellemzőit és rendezvénnyel kapcsolatos képüket.50humarketing-mix, Debrecen Drive, rendezvény, marketingkommunikáció,A Debrecen Drive marketing tevékenységének lakossági megítéléseDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing