Vargáné Nagy, AnikóMihalik, Dóra2025-06-112025-06-112025-03-28https://hdl.handle.net/2437/391348A szakdolgozat a sérült gyermek, a szülő és a gyógypedagógus közötti kapcsolatot mutatja be. Célja annak vizsgálata, hogy a sérült gyermek-szülő-gyógypedagógus kapcsolat hogyan befolyásolja a gyermek fejlődését és tanulmányi előmenetelét. A kutatás során feltártuk a kommunikáció gyakoriságát, azokat a tényezőket, amelyek segítik vagy akadályozzák a hatékony együttműködést, valamint azt, hogy a megkérdezettek milyen véleményt és tapasztalatokat fogalmaznak meg egymással kapcsolatban. Ezen kívül összevetettük az anyák és apák közötti hasonlóságokat, illetve különbségeket.41huegyüttműködéskapcsolatgyógypedagógussérült gyermekcsaládtanulásban akadályozott tanulóA sérült gyermek, a szülő és a gyógypedagógus kapcsolataNeveléstudományHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.