Lengyel, AttilaMolnár, Kitti2023-06-072023-06-072023-04-29https://hdl.handle.net/2437/354800Záródolgozatom első részében bemutatom a Viktória motel működését, tevékenységét, mostani állapotát és a járvány által okozott károkat. Második részben a marketing lépéseit mutatom be a vállalkozás példáján keresztül. A vállalkozás helyzetének felmérése, marketingkutatás a SWOT-analízis segítségével. A dolgozatom során rávilágítok, hogy milyen eszközökre van szükség, hogy a vállalkozás a kitűzött céljait elérje. Szükség van az átgondolt, kidolgozott marketingre. Az SZCP- marketing és a marketing-mix 4P elemeinek bemutatása a motel működésén keresztül.26huSWOT-analízisSZCP-marketingmarketing-mixA marketing eszközeinek bemutatása és alkalmazása egy vállalkozások életébenDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány