Kormosné Koch, KrisztinaBelényesi, Renáta2015-11-032015-11-032015-10-27http://hdl.handle.net/2437/217809Dolgozatomban először szolgáltatások minőségének paramétereit ismertettem, a szakirodalom segítségével. Primer kutatásként kérdőívet állítottam össze, majd debreceni lakosok körében online töltettem. A 83 db értékelhető kérdőív alapján olyan céljaimat teljesítettem, mint fogyasztói szokások megismertetése, debreceni éttermek szolgáltatásainak minőségi megítélése valamint éttermek közötti választás indokainak feltárása. Szekunder kutatás alapján, fogyasztói véleményeket összesítettem, Debrecen öt, ismert éttermét illetően és megvizsgáltam a fogyasztói értékelések alapján erősségeiket és gyengeségeiket. Végül javaslatokat tettem az éttermek fejlődésére, teljesítményeik,minőségeik javítására.62huNevezd meg! - Ne add el! - Ne változtasd! 2.5 Magyarországvendéglátásszolgáltatásminőségfogyasztói szokásokéttermekDebrecenSzolgáltatás minőségének mérése a vendéglátásbanMeasuring the quality of services in cateringDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Gazdaságelemzés