Siklós, BalázsZámbori, Zita2007-01-122007-01-1220062007-01-12http://hdl.handle.net/2437/587A turizmus a 2001-es terroreseményeket követő stagnálás után világszerte fejlődik. Kína és Japán a turisztikai szektor meghatározó küldőpiacai. Míg Japán a beutazó turizmus területén – elsősorban nehéz megközelíthetősége és magas árai miatt – nem rendelkezik domináns pozícióval, addig Kína 2020-ra nem csupán a ki-, de a beutaztatás területén is a világ első helyére kerülhet. Magyarország mindkét nemzet utazói számára leggyorsabban megközelíthető uniós országként Európa kapuját jelenti. Hazánkban a japán és kínai beutazó turistaérkezések száma néhány év óta dinamikusan növekszik. Ezért érdemes vizsgálni, hogy e két kelet-ázsiai ország turistái hogyan viselkednek országunkban.62357627 bytesapplication/pdfhuA kéziratos disszertációk csak a szerzői jogok maradéktalan tiszteletben tartásával használhatókturizmusJapánKínaturizmusmarketingdesztinációTourist trade -- Management -- HungaryA kelet-ázsiai turisták fogyasztói magatartása MagyarországonIdegenforgalom -- menedzsment -- Magyarországip