Soós, Gabriella2019-02-112019-02-112016Táplálkozásmarketing. -3 : 1 (2016), p. 73-83. -Táplálkozásmarketing. - 2064-88392064-8839http://hdl.handle.net/2437/263674A termékinformáció fogyasztói magatartást befolyásoló hatása az élelmiszervásárlás soránfolyóiratcikkopen access journalhttp://webpac.lib.unideb.hu:8082/ebib/CorvinaWeb?action=cclfind&resultview=long&ccltext=idno+BIBFORM077043TársadalomtudományokGazdálkodás- és szervezéstudományokhttp://taplalkozasmarketing.com/wp-content/uploads/06_So%C3%B3s-G._A-term%C3%A9kinform%C3%A1ci%C3%B3-fogyaszt%C3%B3i-magatart%C3%A1st-befoly%C3%A1sol%C3%B3-hat%C3%A1sa-az-%C3%A9lelmiszerv%C3%A1s%C3%A1rl%C3%A1s-sor%C3%A1n.pdfDebreceni Egyetemhttp://dx.doi.org/10.20494/TM/3/1/62019-02-19