Fehér, AndrásPalaticz, Fruzsina2022-10-232022-10-232022-10-23https://hdl.handle.net/2437/337973A bankszektor az elmúlt évek során jelentős fejlődésen ment keresztül, főként a technikai fejlesztéseknek köszönhetően. A bankok pénzügyi szolgáltatásainak színvonala azonos arányban fejlődött az ügyfelek igényeivel és elvárásaival. Szakdolgozatom célja a bankszektor tevékenységének bemutatása, továbbá a bankmarketing jelentőségének és az ügyfelek bankolással kapcsolatos fogyasztói magatartásának elemzése. Elsőként a bank fogalmát és tevékenységét ismertetem, majd betekintést nyújtok az egyetemes és magyarországi bankrendszer létrejöttébe. Ez követően a bankmarketing eszközeit a marketing mixen keresztül mutatom be, majd az ügyfelek bankolással kapcsolatos fogyasztói magatartását elemzem. A szakirodalmi áttekintést követően összefoglaltam a primer kutatásomból származó eredményeket, majd válaszokat kerestem a megfogalmazott hipotéziseimre.68hubankszektorbankmarketingfogyasztói magatartásA bankmarketing szerepe az ügyfelek bankolással kapcsolatos fogyasztói magatartása tekintetébenDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::MarketingDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Pénzügy