Fehér, AndrásVárhegyi, Boglárka2020-10-272020-10-272020-10-26http://hdl.handle.net/2437/297500Dolgozatom célkitűzései, hogy felmérjem a nők e-kereskedelemben történő ruha vásárlási szokásait, vásárlásuk mennyisége gyarapodott-e az internetes vásárlás lehetősége által, valamint márkahűségük mennyire játszik szerepet döntéseikben.A 21. században azonban nem csak számomra fontos a nők vásárlási szokásainak ismerete. Ma már bármit megrendelhetünk az internetről, amiért eddig utaznunk kellett. Főleg a női nemre igaz az, hogy imád az interneten nézelődni, árakat összevetni, véleményeket olvasni egy-egy termékkel kapcsolatban. Ez a szokás kiterjesztette a vásárlásaik mértékét, azonban márkahűségüket talán megkérdőjelezhetjük ezentúl.41hunőkruhamárkahűségonline vásárlásA nők ruha vásárlási szokásai és márkahűségük az e-kereskedelembenWomen's clothing shopping habits and brand loyalty in e-commerceDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány