Fodor, SzilviaEgyed, Emese Kitti2021-04-302021-04-302021-04-12http://hdl.handle.net/2437/307983Kutatásomban az Arany János Tehetséggondozó Program diákjait vizsgálom. Felmérem, hogy milyenek a nemi különbségek a tanulmányi teljesítmény, az iskolai kötődés és a tanórák alatt átélt érzelmek tekintetében. Ezeket az évfolyamoknál is tanulmányozom. Végül azt is elemzem, hogy van-e kimutatható kapcsolat az iskolai kötődés és a tanórákhoz kötődő érzelmek között.60huhátrányos helyzettehetségiskolai kötődéstanórához kötődő érzelmekArany János Tehetséggondozó Programtanulmányi teljesítményAz Arany János Tehetséggondozó Programban résztvevő diákok vizsgálata az iskolai kötődés, tanulmányi teljesítmény és a tanórák alatt átélt érzelmek tekintetébenNyelvtanulás és diszlexiaEvés- és testképzavarok, sport iránti hajlam, valamint az önértékelés összehasonlító vizsgálata sportoló és nem sportoló középiskolások körébenA stressz, a szorongás és a sérülések összefüggései sportolók körébenDEENK Témalista::PszichológiaDEENK Témalista::Pszichológia::Pedagógiai pszichológia