Dávid, ImreGálová, Zsóka2014-05-142014-05-142014-03-312014-05-14http://hdl.handle.net/2437/192246Dolgozatunkban a televíziós reklámok hatásait vizsgáljuk a hátrányos helyzetű fiataloknál az önértékelés, az élettel való elégedettség és a depresszió szempontjából. Vizsgálatunk során arra keressük a választ, hogy a mai fiatalság átlagosan mennyi időt tölt el a képernyő előtt, mikor szokott tévézni. Fontosnak tartottuk megkérdezni azt is, hogy milyen attitűddel viszonyulnak a reklámokhoz.84huhátrányos helyzetreklámönértékelésélettel való elégedettségdepresszióserdülőkorHátrányos helyzetű fiatalok önértékelése és élettel való elégedettsége a reklámok tükrébenSelf-Estimation and the Well-Being of Life in Multiply Disadvanteged Groups Regarding the Examination of CommercialsDEENK Témalista::PszichológiaDEENK Témalista::Társadalomtudományokno_restriction