Soós , MihályLiu, Shaolin2024-06-182024-06-182024-05-03https://hdl.handle.net/2437/373491Az Y generációval kapcsolatban már sok kutatás történt, és míg ez a csoport felnőtté válik, további felmérések lesznek elvégezve, mivel személyes és kulturális tényezőik folyamatosan változnak. Egy marketing szakembernek tudatosan szembe kell néznie a technológia gyors fejlődésével és meg kell tanulnia azoknak az eszközöknek és platformoknak a használatát, amelyeket egy új piac vagy fogyasztói csoport elérésére lehet használni. Ezek a gondolatok biztosítják a marketing területen dolgozó összes gazdasági szakember számára az életen át tartó tanulási folyamatot.42huY generáció, MárkaÚj marketing stratégiák az Y generáció elérésére a kávéiparbanKözgazdaságtudomány::MarketingHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.