Erdey, LászlóMezei, Péter2010-11-052010-11-0520102010-11-05http://hdl.handle.net/2437/100126A magyar KKV-k marketing tevékenysége évről évre egyre nehezebb. Nem csupán a növekvő marketing költségekkel kell szembenézniük, de számolniuk kell az egyre erősödő versennyel, valamint a multinacionális vállalatok egyre nagyobb térnyerésével. Dolgozatomban bemutatom ezeket a problémákat, valamint az online gerillamarketinget, mint egy potenciális megoldási lehetőséget. Az elméleti ismeretek mellett bemutatok a témával kapcsolatban egy általam elvégzett kísérletet. Egy 2009-es KKV marketing felmérés eredményeit felvázolva szemléltetem, hogy az általam javasolt marketingstílust a hazai KKV-k nem ismerik annak ellenére, hogy a bemutatottak alapján egy olyan számukra ideális marketingstílusról van szó, amivel eredményesen vehetik fel a „harcot” a multinacionális cégekkel szemben.55humarketinggerillamarketingonline gerillamarketingvírusmarketingkkvkis- és közepes vállalkozásokAz online gerillamarketing alkalmazhatósága a magyarországi KKV-k esetébenDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing