Ráthonyi-Odor, KingaFarkas, Zsófia2016-04-202016-04-202016-04-19http://hdl.handle.net/2437/225151Dolgozatom célja, hogy egyrészt bemutassa a társadalmi felelősségvállalás koncepciójának kialakulását vállalati körökben, másrészt, hogy elemezzem a világ 2 legnagyobb multinacionális sportszer és sportruházat gyártó vállalatának tevékenységét környezetvédelmi aspektusból. Dolgozatomból kiderül, hogy az évek során milyen lépéseket tettek céljaik elérése érdekében, milyen folyamatokon mentek keresztül a vállalatok, mindennapi tevékenységüket, hogyan változtatták meg a fenntarthatóság koncepciója alapján és milyen új innovatív módszereket fejlesztettek ki a környezetbarát termelés hatékonyságának növelése érdekében.48huCSRtársadalmi felelősségvállaláskörnyezetvédelemsportszergyártó vállalatokNikeAdidasSportszergyártó vállalatok felelős magatartása, különös tekintettel a környezetvédelemreSport manufacturer companies’ social responsibility in special regard to environmental protectionDEENK Témalista::Környezettudományok::Környezetvédelem