Fodor, PéterHolba, Enikő Anna2015-04-102015-04-102015-04-08http://hdl.handle.net/2437/208988Dolgozatomban, számos példán keresztül megismertetem az olvasót a közösségi hálózat természetével, megvizsgálom annak működését az üzleti vállalkozások három nagy területén, melyek az értékesítés, az ügyfélkapcsolat és a marketing. Ezen három fontos terület az, ami alapvetően meghatározza egy vállalkozás sikerességét, így záró dolgozatom arra a kérdésre keresi a választ, hogyan lehet ezen összes területen alkalmazni az új technológia kínálta lehetőségeket. Milyen lépéseket tehetünk, hogy közelebb kerüljünk célközönségünkhöz, hogy gyorsan, személyre szabott ajánlatokat kínálhassunk vásárlóinknak.23huNevezd meg! 2.5 MagyarországNevezd meg! 2.5 MagyarországNevezd meg! 2.5 Magyarországmarketingértékesítésvállalatokközösségi hálóinternetA közösségi hálózatok szerepe az üzleti vállalkozásokbanA Facebook mint értékesítési, ügyfélkapcsolati és marketing színtérDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing