Fodor, SzilviaPásztor, Zsófia2020-05-072020-05-072020-04-26http://hdl.handle.net/2437/285990A kutatásom célja az volt, hogy megvizsgáljam Waldorf - és állami iskolába járó gimnazisták pszichológiai jóllétét, a flow-élményüket és az iskolai kötődésüket, majd összehasonlítsam a két iskolatípust. A vizsgálatban három Waldorf és két állami iskola vett részt. A kutatásban résztvevő diákok életkora 14-18 év közé esik. Három kérdőívet használtam fel a vizsgálathoz: az EPOCH Kérdőívet, a Flow Kérdőívet és az Iskolai Kötődést mérő kérdőívet.66huWaldorf-pedagógiapszichológiai jóllétflow-élményiskolai kötődéspozitív pszichológiaserdülőkorWaldorf - és állami iskolába járó gimnazisták összehasonlítása a pszichológiai jóllétük, a flow-élményük és az iskolai kötődésük alapjánA hipnotikus fogékonyság és a figyelem összefüggéseiA serdülőkori gyász és annak lehetséges pozitív hatása, a poszttraumás növekedésEgyes ergonómiai faktorok hatásának vizsgálata a munkahelyi elégedettségre és a munkahelyi jóllétreDEENK Témalista::Pszichológia