Nemes, MagdolnaGuti, Boglárka2023-12-152023-12-152023-10-18https://hdl.handle.net/2437/363428A dolgozat a tanulásban akadályozott tanulók idegennyelv tanulási motivációját vizsgálja. A kutatásunkhoz az ország számos EGYMI-ében oktató pedagógus segítségét kértük. Interjús válaszaikkal segítették hipotéziseink bizonyítását. A dolgozatban szó esik a tanulási korlátokról, a nyelvtanulás fontosságáról, és a tanulási motivációról. Végül pedig betekintést nyerhetünk, hogyan néznek ki a tanulásban akadályozottak körében folytatott idegennyelv órák, mik a legnagyobb nehézségek, kihívások.38hutanulásban akdályozottidegennyelvmotivációA tanulásban akadályozott tanulók idegennyelv tanulási motivációjaDEENK Témalista::NeveléstudományHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.