Gabnai, ZoltánNyárádi, Marcell Bence2023-04-212023-04-212023-04-20https://hdl.handle.net/2437/350461Világszinten egyre súlyosabb problémává vált a fenntarthatóság kérdésköre. A ruhaiparban megjelent fast fashion márkák, részei a problémának. A vizsgálatom során bemutatom a fenntarthatósággal és a fenntartható fogyasztással, illetve fast fashionnel kapcsolatos legfontosabb fogalmakat. Szekunder források segítségével elemzem a fast fashion egyik legnépszerűbb márkáját, a Zarát. A vállalat belső- illetve külső tényezőit vizsgálom, sikerének okait. Kutatómunkám során kérdőíves megkérdezéssel vizsgálom az átlagfogyasztó ruhavásárlási szokásait, fenntarthatósággal kapcsolatos fogalmi ismeretét, fenntarthatóság fontosságát az átlagfogyasztó számára. Eredményeimet összehasonlítom más kutatási eredményekkel, melyek a témában jelentek meg.54hufenntarthatóságfenntartható öltözködésfogyasztói magatartásA fenntartható öltözködéssel kapcsolatos fogyasztói magatartás vizsgálata: mozgatórugók, akadályok, lehetőségekResearch on sustainable clothing attitudes: drivers, barriers, opportunitiesDEENK Témalista::Környezettudományok::Környezetvédelem