Kun, AndrásPomázi, Szabolcs2014-11-282014-11-282014-11-28http://hdl.handle.net/2437/201617Dolgozatomban azt vizsgálom, hogy a gyakorlóiskola vezetése hogyan menedzseli intézményét. Milyen marketing eszközöket használ az iskola népszerűsítése érdekében, s ezek menyire hatékonyak. Vizsgálom ,hogy az intézmény marketingtevékenysége befolyásolja-e az iskolaválasztók döntését. Továbbá, melyek azok a tényezők, amik az általános iskola első osztályába beiratkozó tanulók szüleit befolyásolják az iskolaválasztásban. Szerepel még a szakdolgozatomban a pedagógiai program vizsgálata, valamint az intézmény vezetőjével készített interjú, valamint a szülők körében végzett kérdőíves felmérés is.55humarketing, menedzsment, oktatás, esettanulmány, iskolaOktatási intézmények menedzsmentje-esettanulmány alapjánDEENK Témalista::Társadalomtudományok