Papp-Varga, EszterBodóné Marek, Gabriella2020-04-272020-04-272020-04http://hdl.handle.net/2437/284795A mai oktatáspolitikában a kompetencia fogalma előtérbe került. A kiemelt figyelmet igénylő gyermekek először gyógypedagógusokkal és logopédusokkal kerülnek kapcsolatba, mint szakemberekkel, ezért a dolgozat célja a logopédus és óvodapedagógus kompetenciák összehasonlítása. A hipotézisek szerint a logopédusok többen alkalmaznak kötött szervezeti formát és egyéni munkaformát mint az óvodapedagógusok. Fontosabbnak tartják az anyanyelvi nevelést és a képességfejlesztést is mint az óvodapedagógusok. Az előfeltevéseket gyakorlati kutatás támasztotta alá.71hukompetencialogopédusóvodapedagógusA logopédus és óvodapedagógus kompetenciák összehasonlításaDEENK Témalista::Neveléstudomány