Czine, PéterKálmán, Melinda2023-12-182023-12-182023-10-24https://hdl.handle.net/2437/363581A kutatásom fő célja, hogy megvizsgáljam az influenszerek befolyását a fogyasztói magatartásra az arcápolási termékek szempontjából. További specifikus céljaim közé tartozik, hogy összefüggéseket keressek a válaszadók szociodemográfiai adatai és az influenszerekhez, valamint a közösségi médiához való viszonyulás milyen összefüggéseket és eltéréseket mutat. Ahhoz hogy kutatásom sikeres legyen, egy elméleti áttekintéssel kezdtem meg a folyamatot, majd a primer kutatás keretein belül kérdőíves megkérdezéssel folytattam a kutatást. A kérdőívvel begyűjtött adatokat kiértékeltem a leíró statisztikai számítások segítségével. Emellett összefüggésvizsgálatokat végeztem, ahol a Pearson-féle Khi-négyzet próbát alkalmaztam. Ezen statisztikai számítások eredményeit ezt követően értelmeztem és következtetéseket vontam le belőlük. Végül javaslatokat tettem a kutatásom eredményei alapján.50huinfluenszerfogyasztói magatartásmarketingAz influenszerek hatása a fogyasztói magatartásra az arcápolási termékek esetébenThe effects of influencers on consumer behaviour through skincare productsDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::MarketingHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.