Kiss, Virág ÁgnesVarga, Dominika Szintia2025-06-202025-06-202025-05-04https://hdl.handle.net/2437/393905A fogyasztói magatartás vizsgálata kulcsfontosságú a vállalatok piaci sikeréhez, különösen az élelmiszeriparban, ahol a vásárlási döntések gyakoriak és ismétlődőek. A dolgozat a Tatár Pékség példáján keresztül elemzi, hogyan befolyásolják a vásárlói szokásokat olyan tényezők, mint a minőség, árérzékenység, újdonságkeresés és márkahűség. A kutatás kvantitatív kérdőíves módszertanra épült, mely révén részletes képet kaptam a fogyasztók preferenciáiról és motivációiról. A vizsgálat során négy hipotézist teszteltem, többek közt a minőség elsődlegességét és a fiatalok gyakoribb vásárlását illetően. A cél gyakorlati javaslatok megfogalmazása a Tatár Pékség számára, hogy jobban alkalmazkodhasson a változó fogyasztói igényekhez.64hufogyasztói magatartásTatár PékségpéksüteményekFogyasztói magatartás vizsgálat a Tatár Pékség termékeit illetőenCONSUMER BEHAVIOR SURVEY ON THE PRODUCTS OF TATÁR BAKERYKözgazdaságtudományHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.